Scream loud

Yes! Jag kom in! Har efter lång väntan fått reda på att jag kommit in på högskolan i Väst, vilket känns underbart så att jag slipper läsa upp på komvux eller något liknande. Det skulle vara så himla jobbigt att dra ut på läsandet. BOORING!
Har vait på akademibokhandeln idag och shoppat för fullt till första årets läsande som börjar den 25 aug. Ska bli roligt att få komma till något nytt, detta är inte som gymnasiet, thank good! Men det är klart att det inte är pluggandet som längtas!
Vi får se hur det bär av och vad det blir av!

Nu ska jag sova, ska upp och jobba imorgon så jag säger Godnatt, Boa noite, Dorme con deus <3

Kommentarer
Postat av: sofia

gattis darlo :D men fan de blir inte samma sak o inte gå i samma klass :( saknar dig as mkt. loove ya / flärre

2008-08-15 @ 21:04:49
URL: http://flachson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0