Snart

1 dag kvar! (:

Idag har jag sovit länge, när jag vaknade så var det dags att dra till Allum och köpa lite julklappar + lite saker inför resan som är på intåg. Direkt efter Allum så åkte jag till infektionskliniken på Östra sjukhuset eftersom att jag skulle ta den 2:a vaccinationen. Damn va ont det gjorde, trodde att det skulle vara som 1:a gången då det knappt kändes :S Men skönt att det är över för denna gången iaf. Har en gång kvar! Efter det drog jag till mormor & morfar, åt lite mat och umgicks med dem. När älsklings träning var slut så hämtade han mig för vi skulle gå på Liseberg (: Det var jätte fint och mysigt som det är varje år.

Imorgon ska jag packa det sista som är kvar, åka till stan och handla lite och städa mitt rum! Till kvällen blir det mys och lite gott att äta!

Hörs imorgon igen!
Smek


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mkt! hoppas ni får en trevlig resa :) pussar

2008-12-10 @ 09:49:51
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0