Farsdag

I söndas var det farsdag! Jag och min syster hade köpt en massa olika saker som vi lagt i en korg, runt om korgen trädde vi på cellofan med en rosett vid sidan. Vi överaskade sedan pappa med detta som inte ens hade lagt märke till att det var farsdag, så därför blev han extra överraskad. Senare under dagen åkte jag till min pojkvän Denni :)

Idag har jag varit i skolan, gick upp kl. 06.00 imorse, usch va det är jobbigt! Är verkligen inte en morgonmänniska. Dagen i skolan var seg, vi hade föreläsningar om det Endokrina och Cirkulationsystemet. Var nyss och tränade Powermid med Natti :) Det var kul och träna tillsammans, tycker att det är rätt tråkigt att träna själv. Får hoppas att jag kan börja träna på Sportlife när mitt avtal är slut.


Byebye <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0