Längtar

nooo den här dagen var ingen dag att hurra för! Det är så himla kallt ute, det är blåsigt och regnigt! Just nu sitter jag i soffan och kollar på mitt älskade program Oskyldigt dömd med en varm värmekudde eftersom jag fryser. Man vill inte gå upp och gå ut tidigt på mornarna när det är sånt tråkigt väder, utan bara ligga kvar i sin säng och mysa.. Tanken på att jag ska till Brasilien den 11 dec gör mig dock väldigt glad, kommer bli så himla kul och underbart skönt. Kommer få värme som jag älskar istället för kyla ;D Det är högsommar där nu och det är ju inte ens jämförbart med här, sitta i månskenet på kvällarna på uteserveringar och dricka drinkar är en härlig tanke som jag snart kommer få uppleva! (:

whatever

imorgon får vi reda på resultatet på tentan vi gjorde för ca. 2 veckor sedan. Kändes inte bra när jag satt och skrev den och har en känsla av att det inte kommer att gå så bra, men man får alltid hoppas på det bästa! ;D imorgon kväll får ni reda på hur det gick. Jag har iaf bestämt mig att jag ska börja så smått att plugga redan nu så att jag slipper sitta dygnet runt i Brasilien, det är ju inte riktigt det som är tanken. Men eftersom att  vi ska vara där i nästan 1 månad så kommer det finnas dötid, och då får man passa på. Men man har inte lust att sitta å plugga när man egentligen inte behöver, det är ju inte det roligaste jag vet direkt!


Kommentarer
Postat av: nathalie

är så avundsjuk på dig! :)

2008-11-20 @ 20:29:39
URL: http://nsilvola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0