Yeeees!

Som många vet så har jag tandställning, jag kallar den t. Har haft den nu i snart 2 år och 2 månader och innan t sattes dit så sa de att jag skulle ha den i ca. 1,5 år. Var hos tandläkaren idag kl. 07.50 imorse, jag hade en förväntning och hoppades på att de skulle ta bort den men det blev inte riktigt som jag hade tänkt. Men blev heller inte besviken. MEN jag har äntligen fått bekräftat när den ska bort, det blir den 13 januari, åh längtar såå! ;D Det är inte jätte långt kvar, snart bär det som sagt av till Brasilien, den 11 december för att vara exakt så jag antar att den tiden kommer gå snabbt även fast jag inte hoppas det. Men det är inte över än, när t är borta så ska labb limma fast en eller två ståltrådar därbak på mina tänder i överkäken + att jag kommer få en urtagbar tandställning i gommen som är den avslutande fasen i behandlingen.

Lite senare ikväll så blir det kareoke och mys med tjejorna,kul! Det blir godis, bakelser, chips och dipp (: Någon gång måste man verkligen få vräka sig riktigt ordentligt...


Kommentarer
Postat av: mahsa

Förklara för mig vad du menar med "vad får du allt ifrån?:P" Annars kommer jag sjunga sönder dina mikrofoner (om det stavas så) kväll! haha

2008-11-07 @ 13:58:50
URL: http://malibuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0