Äntligen lite frihet

Varför ska allt vara så komplicerat och jobbigt?

Har precis kommit hem från jobbet, ätit middag samt satt mig i soffan. Snart är det helg och då händer det mycket kul, på fredag ska vi ha kalas för denni´s pappa som fyller år, då ska vi åka upp till Orust där vi ska fira det samt sova över tills på lördag. På lördag morgon är det dags för denni fotbollsmatch, när den är slut åker vi upp till Åmål till min älskling. Det ska bli super skoj, längtar!

Har ännu inga planer för ikväll men funderar på grillning eller bara deg!
Får se lite vad jag känner för.
Kramkram

Ps. Är det någon som kan förklara för mig hur man byter visningsbilden, eller jag vet hur man gör men det funkar inte. Jag byter ut bilden men när jag tar upp min blogg så är det samma bild som det alltid vara! Lite trist...
Skulle vara super gulligt!

Kommentarer
Postat av: ia

Tack för en underbar helg Beccis!!

2009-08-10 @ 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0