12 Februari

Gud vad jag är trött på skolan, jag vet inte vad det är ;S orkar inte göra någonting, vet inte ens om det är rätt. Men det är barnmorska jag vill bli så måste läsa till sjuksköterska först. Vi har tentor, arbeten och redovisningar. Idag fick vi en uppgift som ska göras i grupp, den ska även redovisas nästa vecka på onsdag i 30 min. Vi har alltså fått runt en 2 dagar på oss förutom vår fritid att utföra och förbereda denna uppgiften. Längtar till sommaren och sommarlov. Denna sommaren kommer blir riktigt bra! (:

Imorgon är det en ganska fullspeckad dag, på morgonen ska jag till frisören för att klippa och färga håret. Efter det blir det träning och solning samt åka till stan för att leta efter ett par svarta jeans som jag snackat om. Har fortfarande inte hittat några :/ På kvällen blir det nog deg med Lets dance! Denni åker ju till Danmark tidigt imorgon så vi träffas inte förräns nästa helg.

Just det, har fått mina efterlängtade sambaskor (: fick dem förra veckan! ska lägga upp en bild på dem imorgon så att ni får se hur dem ser ut, de är snygga! Har glömt att lägga upp bild på mina nya leggins, den kommer också förhoppningsvis imorgon.

Nu ska jag kolla tv, sedan sova. Är ganska trött efter en tidig uppgång.
Hörs imorgon! Kramar


älskade!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej, får ta och göra de någon dag! Tror jag har samma leggins som dig fast svarta :)Vi får ses snart gumman, pussar <3

2009-02-12 @ 23:22:33
URL: http://mlievensson.blogg.se/
Postat av: mahsa

Jag gillar den bilden på oss alla:D

Längtar tills nadias pyjamas party, då skavi stänga bort all plugg osv och bara skratta, vara tjejiga och ha skoj:D

puss på dig

2009-02-13 @ 13:01:27
URL: http://malibuu.blogg.se/
Postat av: Emilie L

Vilken rubrik menar du? :P

2009-02-13 @ 15:52:01
URL: http://emiliel.blogg.se/
Postat av: Emilie L

På citatet använde jag Vladimir Script och lade in skugga osv i PS, och på "veckans planering" hade jag Bickley Script :)

2009-02-13 @ 16:05:34
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0