Dagen idag

Hallå! Idag har dagen varit hyfsat bra! Den började med att jag åkte till Allum för att försöka hitta ett par svarta jeans som jag inte lyckades med som vanligt.. Har fortfarande inte hittat några :S blir lite smått galen, så om det är någon som har tips? Köpte iaf ett par lila spetsleggins (: Kan lägga upp bild på dem imorgon.. Efter Allum åkte jag direkt upp till Life för att sola och sedan direkt hem.

Stina kom sedan hem till mig för att vi skulle göra iordning oss inför Mahsas födelsedagsfest och en middag. Vi tog bussen hemifrån mig och mötte sedan upp Natti på hållplatsen så att vi kunde gå tillsammans till Mahsa! När vi kom dit så hälsade vi på hennes familj och vänner, åt god mat och snackade. Tyvärr blev det inte långvarigt då vi skulle på en middag hos Stinas bror, trevligt! Vi kollade även på Melodifestivalen, Alcazar ägde (: Hoppas dem vinner hela skiten.

Nu ska jag sova, hörs imorgon!
Godnatt, KRAM!!

Kommentarer
Postat av: sandra

näheee scotts va ju bäst!!!:)

2009-02-08 @ 14:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0