Lördag

Hej absoluta favoriter!

I torsdas när jag var på dansen så fick vi halva sambadräkten, var så uppspelt. Den var ursnygg, tyvärr så var den lite för stor på vissa ställen men det ska jag fixa innan karnevalen. Tänkte lägga upp en bild på skönheten imorgon. Jag kom nyss hem till denni från stan, vi var där och shoppade lite bland annat en pyjamas, myströja och en pikè.

Kl. 17.00 så ska jag åka till Nadia. Jag och de underbara ska dit på pyjamasparty! Vi ska äta, sjunga kareoke, fixa naglarna, spela wii etc.
 
Blir nog inte mycket blogg senare, eftersom att jag inte kommer att vara hemma på hela kvällen.

Men vi hörs imorgon :)
Kramar

Kommentarer
Postat av: sara

Ha en trevlig söndag

2009-02-22 @ 00:37:28
URL: http://saaralii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0