Onsdag

Har varit lite dålig på att skriva idag och det beror på att jag har haft väldigt mycket att göra, har knappt kunnat sitta ner förräns nu :/

Idag började dagen iallafall med att jag gick upp kl. 6 för att åka till skolan. Idag lyssnade vi på den sista redovisningen utav 4 st. Efter skolan åkte jag hem för att äta, vila lite och sola. Efteråt hade jag 1 timme på mig för att sedan åka iväg och gå på bio som gjordes med ia (: Vi såg "I taket lyser stjärnorna". Har läst den boken och kände att jag var tvungen att se filmen på grund av att boken var väldigt bra. Filmen handlar om:

Jenna  som är tretton år. En dag får hon veta att hennes mamma har bröstcancer. Jennas liv ställs upp och ner. Jennas bästa kompis Susanna får det inte heller lätt. Jenna tröttnar på henne och börjar istället vara med "Ullis knullis", en tjej som går på fester och dricker. När Jennas mamma är sjuk kommer Jennas mormor och bor hos dem. Hon vill prata med Jenna men Jenna vill vara ifred. Men en dag ringer dom från sjukhuset med dåliga besked. Vad händer om Jennas mamma dör? Vem tar då hand om Jenna? Och kommer Jenna och Susanna bli vänner igen?

Imorgon ska jag plugga, dansa och åka till min mormor & morfar!
Nu ska jag sova, har sovit dåligt inatt. Vi hörs imorgon! <3


Kommentarer
Postat av: sändrew

va den bra?? vill oxå se den:)

2009-02-05 @ 10:28:37
Postat av: Svar till Sandra

Den var bra (: tkr att du ska se den! <33

2009-02-05 @ 13:43:04
URL: http://bergendahlee.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har också funderat på att se den där filmen, är den värd att se eller har man förstora förväntningar eftersom boken är så extremt bra? :)

2009-02-16 @ 16:17:24
URL: http://emmaaarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0