Sommar

Vill absolut ha sommar nu, detta tråkiga väder för mig galen! kallt och grått är vad det är. Längtar tills den dagen då man endast kan gå i en tunn tjocktröja eller vrf inte linne eller t-shirt. När det är varmt så blir det lättare att gå upp på morgonen, det finns mer saker att hitta på samt att det är skönare att vara ute. Jag vill bara ha sommarlov nu, är verkligen skoltrött! Men ska kämpa in i det sista innan jag får njuta av sommar, sol och vila.

Jag ska även åka utomlands i sommar, är det någon som vet vart det finns billiga resor för sommaren 2009?

Det kommer också att bli småutflykter, grillfester, mysiga sol och baddagar :)

Vad ska ni göra i sommar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0