Söndag

Hej söton!

Idag är det söndag igen, fy vad helgerna går snabbt. Så imorgon är det dags för skola igen, vi ska ha ergonomiövning. Då vi ska mata, tvätta och borsta tänderna på varandra. haha ska bli rätt kul faktiskt! Idag har jag bara pluggat samt fixat i mitt rum, det är nästan klart nu men har lite småpill kvar. Är lite irriterad på mig själv att jag inte tog något före bild så att ni kunde få se hur det såg ut innan samt efter. Men hur det ser ut nu ser ni nedan. (: Det som jag har kvar att göra är: köpa en platt tv, nya gardiner, sätta upp tavlor och elementskydd.

Såg också att min träningskort går ut den 28 feb, om 2 veckor. Så måste verkligen träna intensivt det sista jag har kvar. Ska kanske köpa mig ett nytt kort men vet inte vart än! Någon som vet något billigt ev. kampanj? Det lättaste är ju egentligen uppe på Life i Kortedala där jag tränar nu, eftersom att det är närmast och tar bara 10 min med bil. Men isf blir det inte att köpa förräns efter sommaren. Känner inte att jag blir så motiverad till att träna inomhus på sommaren då man kan träna utomhus i det fina vädret, om det nu blir något. "peppa peppa ta i trä"

Nu är det dags för mig att åka till dansen.
Hörs senare ikväll, kram!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

svarokl :) jag gör nog det. hehe. allt bra?

2009-02-15 @ 22:28:51
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fint det blev, ganska stor skillnad faktiskt! :)

2009-02-16 @ 00:12:26
URL: http://mlievensson.blogg.se/
Postat av: anna

hej becka :) va roligt, dansar du fortfarande? :D

2009-02-17 @ 22:42:31
URL: http://dontyoujustloveme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0