Tisdag

Idag var det nog den tråkigaste skoldagen i mitt liv! Jag skojjar inte, den föreläsningen vi hade var super tråkigt, den handlade för övrigt om statistik. Jag trodde jag skulle somna plus att jag typ inte fattade så mycket. Idag åkte jag iallafall till Denni efter skolan, ska sova här inatt på grund av att jag inte kan sova i mitt rum. Har nog inte sagt att jag håller på och gör om nästan hela rummet. Det jag gör just nu är att måla om, färgerna kommer bli vitt och brunt. Sen ska jag byta ut lite inredning och få allmän ordning. Så just nu är det stökigt och luktar målarfärg.



På lördag är det Alla hjärtans dag, har ni några planer inför det? Själv ska jag väl umgås med denni och hitta på något roligt! Har redan köpt en present, säger inte vad det är nu men kan lägga upp en bild efter han har fått dem (:



Kommentarer
Postat av: Emelie

Okeej, tror det är det Frida pratat om :) Ligger det typ mellan NK och kungsportplatsen? <3

2009-02-11 @ 09:11:22
URL: http://mlievensson.blogg.se/
Postat av: Emilie L

Jag skall mysa med min familj! :)

2009-02-12 @ 22:17:35
URL: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0