Frölunda

Imorse var det dags att åka och praktisera igen på Herrestads vårdcentral i Uddevalla! När vi kom fram till Torp så kom inte bussen som ska ta oss till vårdcentralen som den brukar, typiskt.. Framme vid vårdcentralen fick vi vårt schema för dessa tre dagar, väldigt bra schema denna gången måste jag säga! Jag fick nämligen vara med skolsköterskan idag och ska vara på mödrarvården med barnmorskor på torsdag. Det ska bli kul och intressant!

Sedan var det dags för hemgång och självklart fick jag stressa hem och tillbaka till stan igen på grund av att jag och denni skulle på Frölunda - Södertälje. Vi hade fått biljetter till matchen från SKF där pappa arbetar. Men självklart VANN Frölunda.. (: Det är roligt att de vinner när man väl går dit och tittar.


                                                                                               
Pågående spel


                                                                                     
Allt folk under matchen


                                                                                           
Frölunda på ingång



Paus efter andra perioden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0