Godmorgon bloggen

Vaknade kl. 11.35, hur ser dagen ut idag!? 
 
Joo, just nu sitter jag och väntar på Denni som ska komma hem från jobbet. Sen ska vi åka till Hornbach för att kolla på godsaker till hjärtats akvarium som inte kommit igång ÄNNU! ;P Senare ikväll så börjar Samban igen (: Måste städa mitt rum, har inte ens packat upp min resväska sen jag kom hem eftersom att jag inte hunnit. Hade ju tenta i lördas som gick dåligt, men det visste jag redan innan. Får skylla mig själv, hade knappt pluggat något!

Nu har influensan börjat också, både min mormor, morfar & min mammas moster ligger sjuka! Får inte åka dit nu, vill absolut inte bli smittad och därmed sjuk. Får hålla mig därifrån helt enkelt.

2 dagar kvar nu tills jag ska ta bort t. längtar längtar längtar!!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, oja! Men ryktena säger ju att vi inte behöver oroa oss på ett tag ;) Lycka till med t imorgon gumman, pussar

2009-01-12 @ 20:38:33
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0