Måndag

Hallå vänner!

Kom hem för typ 30 min sedan, har inte varit hemma sen igår eftersom att jag sov hos denni inatt. Gick upp kl. 08.15 för att jag skulle göra naglar hos Nail Team kl. 10, när jag kom dit träffade jag Anna som skulle göra mina naglar. Vi började och efter cirka en halvtimme in på behandlingen så fick hon väldigt ont i ryggen och var tvungen att åka iväg så därför kunde hon inte fortsätta, en utav hennes kurskamrater fick då ta över. Tiden tickade snabbt iväg och jag hade bestämt tid med vännerna kl. 12 för att sitta med ett grupparbete, vi ska nämligen ha redovisning i 2 timmar på torsdag :O Började iallafall få lite smått panik när klockan rörde sig över 12. Och vi var inte klara förräns kl. 14 ;S Hade alltså suttit där i 4 tim när jag fick gå, jag var jätte hungrig och trött. Promenerade till bilen som stod parkerad på Heden, jag åkte hem till Stina för att hjälpa dem det sista som var kvar på arbetet.  Jag skämdes och fick dåligt samvete pga. att jag inte hade varit med och pluggat, men som tur var så var det ok. Har fortfarande dåligt samvete för det :/

När vi var klara med grupparbete för dagen åkte vi in till stan för att kolla lite i affärer och sola. Vi försökte hitta parkering länge, det är så dyrt att parkera överallt i stan. När vi hade solat färdigt så bestämde vi oss för att åka var för sig hemåt. Jag åkte till mormor & morfar för att hämta mamma och nu sitter jag här!

Föressten, när jag satt på behandlingen så sa eleven att jag liknade Gwen Stefani (: Har hört det en gång innan. Kan det stämma?

                                                                                          

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggt gumman! Vad är det för skillnad på nagelförlägning och akrylnaglar? :)

2009-01-26 @ 21:26:06
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0