Söndag

Idag är det söndag, det typiska med söndagar är att man nästan alltid sitter hemma. Iallafall jag. På söndagar så känns det inte som det finns något roligt att göra, eftersom att det är skola/jobb nästa vecka därpå. Söndagar är lite som en pluggdag. Nu är vädret inte det bästa heller, kallt och bedrövligt och då vill man bara sitta inne i värmen.

I Fredas var det bowling som gällde. Vi som bowlade var jag, Denni, Stefan, Jens, Emelie och Stina. kul kul! Det får vi göra om. Själv kom jag 3:a (: Stolt! Jag vann iaf över älskling, det var mitt mål. Roligt att du var med Stina, synd att jag inte följde med ut igår. Men nästa gång får det bli av. Hoppas att vi kan umgås mer! Även till dig mli. Jag sa i förra inlägget att jag skulle ta med mig kameran och ta bilder under bowlingstimmen, som ni sedan skulle få se. Men tror ni inte att jag glömde den. TYPISKT! Det får bli nästa gång då.

Nu måste jag tillbaka till plugget. puss&smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0