Träning

Efter en lång dag så var det dags för träning, Jag tränade tillsammans med Stina idag på Sportlife. Det är mycket roligare att träna tillsammans med någon än att träna själv. Har tränar själv nu i 1 år, det går bra. Men det är klart att det är roligare om någon vän är med som man kan skvallra med. (: Vi tränade kondition och styrka bl.a. mage, armar och rumpa. Väl klara så promenerade vi till bussen som jag såklart får vänta 30 minuter på, riktigt segt! När jag sitter och väntar på bussen så ser jag en godisaffär mittemot mig, blev så himla sugen! Men Stina fick mig att stå emot, najs! Efter 30 min så kom äntligen bussen som tog mig hem. Nu är jag hemma efter att ha varit borta sen 07.20 imorse.

Imorgon blir det praktik igen men då ska jag vara på mödrarvårdcentralen, ska bli spännande! Efter praktiken så blir det att åka direkt till dansen och sedan hem för att sova.

Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0