början på en ny vecka!

goddagens! idag är det måndag, början på ännu en ny vecka! Idag började en ny kurs i skolan "Människans lärande och utveckling i ett föränderligt samhälle" typ längsta namnet någonsin på en kurs ;P efter skolan så bar det av till mitt gamla gymnasium, jag och stina skulle hämta ett intyg på att vi gjort HLR! sedan åkte vi till stan för att shoppa lite, själv köpte jag bara ett vitt linne med grå spets. söt (: fick inte riktigt köpt de saker jag skulle, men blir en tripp till stan på onsdag igen..

måste också sätta igång ordentligt med träningen innan karnevalen i maj, time to be fit for fight. Har köpt en pilatesboll och ett gummiband som jag ska testa samt promenader och löpning. Måste även få upp konditionen så att man orkar dansa i flera timmar!

Puss

Kommentarer
Postat av: sändrew

va e de för konstig kurs, läser inte ni allmän omvårdnad oxå???

2009-03-24 @ 11:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0