Hemma igen

Hallå hallå på måndag morgon!
Hur står det till?

Med mig är det bra, är väldigt trött bara. Som jag sa i torsdags så åkte jag på intensivhelg (dansläger) med samban till Bockaberg, det var första gången som jag följde med. Vi hade tre st hus där det fanns ca. 10 rum i varje hus. Jag plus två till valde ett rum, vi hade väldigt roligt samt att vi lärde känna varandra bättre. Under måltiderna, asså vi pratade och skrattade så att vi började gråta av glädje! Alla typ kollade på oss haha! Det blev mycket träning, mat och fest. I lördas så festades det ända tills klockan 05.30 på morgonen och vi skulle gå upp kl. 08.00 för att äta frukost och sedan ha träning. Snacka om att man inte fått mycket sömn i helgen, men som tur var så var jag ledig idag så att jag fick sova ut. Det var min första gång och det kommer definitivt inte att bli min sista. (:

Vi fick även reda på att vi ska vara med och dansa på invigningen av ullevi (: så därför så måste vi hinna klart med våra dräkter snarast iaf innan den 25 april då invigingen äger rum. Samtidigt så kommer en match mellan damlagen Brasilien vs Sverige ske.

Idag så händer det inte så speciellt mycket, kommer att åka en sväng till min mormor & morfar. Annars blir det bara vila, imorgon är det dags för praktik igen.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0