Jag sjungeeeer, dansar och modellar!

Sitter här och kollar på Idol från -04 som går repris på tv. Finns absolut inget bra tv-program. Samtidigt som jag ser på programmet så funderar jag, skulle vara sjukt roligt att göra något speciellt. Typ som i min rubrik sjunga, dansa eller modella.

Sjunga: Jag älskar verkligen att sjunga, klart man sitter vid sing star här hemma någon gång ibland samt haft kareokekvällar med vännerna (: men vill göra något mer, något större!  Är för feg samt att jag inte tycker jag sjunger tillräckligt bra för att göra något med det! eller!?

Dansa: Jag älskar även att dansa, det är min passion. Har dansat länge och vill ta steget till något större, när man ser bakgrunddansare på tv så blir man så fängslad. Skulle vara himla roligt att delta i sådant... Fast detta är det sista alternativet utav dem tre.

Modella: Ett program som jag gillar att se på är Top Model, jag sa när jag var yngre att jag skulle söka dit när jag blev äldre. Men den "drömmen" gick inte riktigt i uppfyllelse haha! Det är så svårt med olika agenturer för man vet aldrig vilka som är trovärdiga, det finns mycket skit där ute i modellbranschen. Men det är något som skulle vara så roligt (:



Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: sandra

vi kan börja sjunga ;)

2009-03-25 @ 18:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0