Längesen

Ja har inte varit så aktiv på det senaste och det beror på att jag har haft så mycket att göra hela tiden, har det fortfarande. Slutar väl om cirka 2 veckor! Som ni vet så praktiserar jag nu, orkar inte med det. Det är tråkigt samtidigt som jag får gå upp jätte tidigt på morgonen för att hinna tills jag börjar. Har även en tenta nästa vecka på fredag samt en inlämning av en hemtentamen fredagen veckan därpå. I och med tentorna så känner jag verkligen hur skoltrött jag är, men jag ska kämpa på in i det sista.

Det senaste dagarna har jag inte gjort på mycket, i helgen var jag på karnevalfest. Det var otroligt kul, det blev mycket dans och skratt men man blev trött fort. Samba tar kål på en (: Jag har även köpt ett par nya skor, har velat ha ett par snygga med hög klack. Men det jag ogillar är att jag blir så himla lång, vet inte om det kanske bara är jag som tänker på det. Men slog till iaf och köpte skorna, så snygga!

Bilder från helgen kommer jag att lägga upp snarast!

Imorgon ska jag till skolan mitt i praktikveckan, vi ska ha en föreläsning om Hygien! Så får sova 1,5 h längre, ska verkligen njuta av dem. Nu ska jag strax nana, ska försöka lägga upp en inlägg imorgon samt bilder.

Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0