Onsdag

äntligen hemma! idag var det sista dagen på praktiken, som jag har längtat. Igårkväll innan det var dags för att nana så köpte jag några bullängder som jag skulle ge till FHK idag eftersom att det var min sista dag, det tyckte att det var gulligt och tackade så vänligt. Som ni kanske vet så har jag haft lite problem med min handledare, tyckte inte att hon visade något intresse eller engagemang i mig som elev. Och då tycker inte jag att det är lämpligt att man tar hand om en elev under dess praktik. Så detta har jag gått vidare med och jag hoppas att det åtgärdas snarast.

Idag var det förhoppningsvis sista dagen jag gick upp kl. 04.30 på ett bra tag iaf, det är ruskigt jobbigt. Man orkar inte göra någonting sedan, och nu ligger inte praktiken så lägligt. Jag har nämligen tenta på fredag och när man har gått upp så tidigt och arbetat hela dagen så är man helt slut, man orkar inte plugga men man måste! tyvärr.. Så idag så slutade jag kl. 14, åkte till stan och träffade stina på stadsbiblioteket. Vi satt och pluggade där i cirka 2 timmar och vi hann med en del. Så det känns skönt. Nu har jag också beställt tid till att göra akrylnaglar igen, tror det blir på måndag. (:

Imorgon ska jag sola, sedan åka till stina för att plugga samt dansa på kvällen!

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0