Sjuk

ajajaj! har gått och blivit sjuk, förkyld och feber! fy, varför skulle det komma just nu, verkligen vid fel tillfälle. Har tenta på fredag, praktik jag måste gå till för att få ihop 90h samt en hemtentamen inlämning den 20/3. Måste egentligen plugga men det är svårt när man är sjuk och mår dåligt. Sen har vi fått magsjuka där jag praktiserar också :/ hoppas jag inte blir smittad utav det också, det går bara inte. Idag gick jag till praktiken tidigt imorgon bitti, kl. 13 skulle vi gå och lyssna på en föreläsning men jag orkade inte det så åkte hem, sov och vilade ist. Så har i princip legat nästan hela dagen!

Jag har sagt att jag ska lägga upp bilder på mina nya skor, men har inte orkar nu när jag är sjuk! så ska göra det så snart som möjligt (: I helgen blir det mest vila och försöka bli frisk samt om jag mår bättre, hitta på något skoj.. Får se vad dagen tar en.

Nu ska jag äta, vila och kolla film! Hörs senare eller imorgon :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0