Söndag - Mars

Hallå hallå! nu är helgen slut igen! det har varit en bra helg.. Har inte varit så aktiv på bloggen det senaste, hade tenta ifredas och har pluggat hur mycket som helst. Dagen innan, i torsdas så pluggade jag konstant. Satt från kl. 13 - 23 med endast en halvtimmes paus. Efter tentan så blev det en tur till stan för shopping och på kvällen deg med Lets Dance. Igår blev det utgång, väldigt rolig kväll faktiskt :) och nu sitter jag här. Och vet ni vad? Imorgon ska jag göra akrylnaglar igen med denna gången hos Pernilla som är så duktig (: sen ska jag plugga och dega! är ledig imorgon och på tisdag.

Nu ska jag ta en tripp till Ikea! Hörs senare ikv. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0