Tisdags deg

Tänkt vad skönt det kan vara att absolut inte ha något måste! Idag vaknade jag runt halv elva, gick upp och skrev ett "personligt brev", åt frukost samt gjorde iordning mig. Ska söka jobb inför sommaren och har därför skrivit Cv och ett personligt brev som jag ska skicka iväg imorgon. Jag åkte in till stan för att träffa söta Stina (: vi träffade denni för att hålla honom sällskap medans han åt lunch på en kinarestaurang. Sedan vandrade vi in till stan, började med att kolla på solglasögon. Medans vi var inne i affären så tappde Stina glasögon typ hela tiden! haha du är så rolig! Vi kom iaf ut därifrån med varsitt par, vi tog oss en tur till Fröken Olsson för att luncha och beställde varsin Tandorikycklingsallad med couscous (: Efter lunchen så köpte jag ett Lip plumping läppglans som jag älskar!



Kommentarer
Postat av: stina

" Det man inte har i huvudet har man i fötterna" Det är likaså med glasögonen...Hahaha Pusss<3

2009-03-18 @ 14:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0